sobota 9. března 2013

Perličky D&D

Dobře, není to moc vědecké, ale sem se asi hodí nejlépe. Alernativní reality jsou alternativní reality.

SEP2.9

Klerik: "Vytratíme se za světla půlnoci."

Klerik: "Asi máme návštěvu, někdo to tu v noci obcházel."
Zloděj: "To nevadí, já mám navařeno pro víc lidí."

Zloděj: "Běž si zabít tu krávu. Nejlíp tu, co už jsme podojili, ta už je prázdná."

SEP2 (vykopávkové)


Klerička (Svázaná): "Jdu se mstít! Krokem gejši."

Tatáž klerička (o minotaurovi): "Nepřátelé mých nepřátel jsou moji přátelé. I když jsou to krávy."

Hráčka 1: "7 na Sense Motive."
Hráčka 2: "Na ty dveře?"
Hráčka 1: "Na to ticho."

Válečník (o bratrovi hraničářky): "Ten potřebuje panáka a ženskou."
Hraničářka: "Ten? Spíš panenku a chlapa."

Hráčka paladinky: "Padlo 20! Nevím co dělám, ale je to úžasný!"

Paladinka: "Jednorožec by je nevyléčil?"
Klerička: "Já jsem panna!"
Zloděj doppelganger: "Já můžu bejt!"

Hráč zloděje: "Escape Artist. Utíkám jako minorku."
Hráčka paladinky: "To by měla mít moje postava, ne?"

Žádné komentáře:

Okomentovat