Tento semestr byl na hlášky velice chudý, pravděpodobně protože jsem měl dost málo předmětů. Dost nudných říct nemůžu, ale některé věci prostě nešly vyrvat z kontextu. A také jsme se asi smáli, páč brečet na hodině není in.
Matematický vtip: "Jak chytit na poušti lva? Postavíme kruhovou ohradu, stoupneme si do ní a provedeme kruhovou inverzi. Všichni lvi budou v ohradě a my venku."
Klasika už do výtvarky/dějepisu:
- "Co je architráv?"
- "Stará tráva."
K úlohám z dynamiky: "Už malé děti vědí, že když řidič šlápne an brzdu, ony mají tendenci proletět předním sklem."
Faux pas:
- "U koho máte diplomku?"
- "U vás..."
Statistika poprvé: "Budeme zkoumat, zda parametr daného rozdělení je takový nebo makový."
Statistika podruhé: "Jedné skupině bych dala lék A, druhé lék B, a teď bych čekala, kdo dřív umře."
Geometrická poezie: "Někde v tom nebi nad rovinou sigma je ten bod M nebo S..."
Teorie množin: "Do sedmice všeho dobrého..."
Hláška provázející rozdávání nových příkladů k procvičení: "Tak blíží se Vánoce..."
I pravil didaktik matematiky: "Tu hrůzu už máme za sebou, tak se podíváme zas na jinou hrůzu, no."
K matematické pohádce: "Vznikla tam první značená turistická stezka, značená těmi (na stromech oběšenými) loupežníky právě."
K otázce matematičnosti teorie množin: "Ono to nemusí bejt číslo, ono to může bejt cokoli. Vlk ,koza, zelí..."
K diskusi nad nekonečností vesmíru: "Já když se rozpínám, tak taky vždycky někam!"
Matematická naivita: "Spočtem to vůbec? No snad jo." (Mimochodem, nespočetli jsme to.)
Nerozhodný zkoušející (zaslechnuto z vyprávění spolužáka):
- "Jaká bude zkouška, písemná?"
- "Ne, ústní."
- "Takže se nás budete na něco ptát?"
- "Ne, něco mi napíšete."
A nakonec jedna z psychologie: "Další... Jak mít děti. To vás tady učit nemusim."
Juuj,
OdpovědětVymazatpekne ^ ^
Ale skoda ze jich bylo tak malo. . .